Impianti è Ambiente

Equipamentu di pruduzzione di l'atelier è ambiente di produzzione

cgrc
cRZH

Avemu l'equipaggiu di lavorazione CNC avanzatu è sofisticatu è un ambiente di produzzione largu per risponde à e richieste di capacità è esigenze di qualità.E linee di assemblea automatizate sò aduprate per assemble i prudutti è pruvà a so prestazione.Sicondu a qualità di u pruduttu, avemu ancu sviluppatu u nostru propiu equipamentu di produzzione specializatu per risparmià i costi è aumentà l'efficienza di a produzzione.

U cuntrollu di u prucessu di pruduzzione

zcet
zare
whrtj
5j4ed5

Ningbo Xinli Auto Parts Co., Ltd hè situatu in Hangzhou Bay Economic Development Zone, Pruvincia di Zhejiang, Cina, a cumpagnia hè statu arregistrata in May 2014, hè una ricerca è sviluppu, pruduzzione è vendita di i prudutti di l'automobile pump Manufacturing pruduzzione imprese.Semu implicati in u sviluppu è a fabricazione di pezzi di pompa per Mitsubishi, Nissan, Toyota, Isuzu, Hino, BMW, Volkswagen, Ford, Hyundai è parechji altri mudelli.
A cumpagnia hà un capitale registratu di 800WRMB, più di 30 membri di a squadra di R & D, più di 500 staffi di pruduzzione, copre una superficie di più di 1W metri quadrati, è hà un voluminu mediu di vendita di circa 7000W in trè anni.
In 2015, avemu passatu a certificazione di sistema di gestione di qualità ISO / TS16949 per l'industria di i pezzi di l'auto.
A cumpagnia aderisce à l'orientatu à e persone, a qualità prima, u serviziu di qualità prima, a ricerca di a filusufìa cummerciale di eccellenza, à a tecnulugia innovativa, a produzzione magra per l'idee di fabricazione, orientata à u cliente, a gestione di l'integrità per scopi di vendita, per circà u sviluppu win-win di i clienti.

Gestione magra 6S, kanban visuale, prucessu di produzzione standardizatu, imballaggio affidabile è trasportu.Per risponde à i bisogni di i nostri clienti.Pagamu più attente à u cuntrollu di ogni prucessu è dettagliu in u prucessu di produzzione, u modu di gestione scientifica è efficace, in modu di ottene una consegna di produzzione efficiente è una qualità di produttu affidabile, per furnisce u megliu serviziu per risponde à i bisogni di i clienti.

Un cantonu di a mostra

Durante l'anni, avemu participatu à ogni edizione di Auto Shanghai per furnisce una piattaforma offline per spiegà megliu è cumunicà cù i nostri clienti nantu à u rendiment di i nostri prudutti è i prucessi di serviziu, per affruntà i so prublemi di compra è per furnisce u megliu serviziu.È per mostrà a prufessionalità di i nostri prudutti di fabricazione.

5j4
5j45
54j

Tempu di post: 20-ghjugnu-2022